Zabal svoje dezerty do elegancie! Využi kód ELEGANCIA8 a získaj 8% zľavu na všetky naše krásne krabičky!
Poznáš našu sekciu NOVINKY? Vždy tam nájdeš niečo nové a zaujímavé!
T-A-R-T-A-L-E-T-K-Y-! Najširší výber!! Aj pre veľkoobchodných zákazníkov a e-shopy.
Blíži sa deň detí! Pozri si našu výberovú ponuku a nájdi skvelú inšpiráciu na potešenie detičiek!
AKČNÉ CENY na VŠETKY FIXY na Yummy.sk! Nakreslite si sladké umenie za skvelé ceny!

Často sa nás pýtate

Často sa nás pýtate

1. Ako zistím, že bola moja objednávka úspešne zadaná? Po úspešnom zadani objednávky dostaneš potvrdzovací email, v ktorom sú uvedené všetky produkty, cena, stav a spôsob platby, ako aj spôsob doručenia. Tento email slúži aj ako faktúra.

2. Ako budem informovaný o doručení? Po emaili s potvrdením objednávky začne naša ekipa pracovať na spracovaní objednávky. Keď bude pripravená a odovzdaná prepravcovi alebo nachystaná na osobný odber, dostaneš informačný email.

3. Kedy mi bude tovar doručený? Tovar skladom odosielame do 48 hodín. Ak niečo na sklade nemáme, počkáme na naskladnenie všetkých položiek a potom odosielame. Pri potrebe rýchlejšieho doručenia niektorých položiek je potrebné zavolať a rátať s dvojitým poštovným. Za omeškanie dodania zodpovedá prepravca.

4. Ako budem informovaný o doručení? O doručení tovaru ťa budeme informovať mailom, a v deň doručenia ťa kontaktuje šofér. Ak ti termín doručenia nevyhovuje, dohodni si s nami alebo s kuriérom náhradný termín.

5. Ako preverím stav mojej objednávky? Pre informácie o stave objednávky napíš na info@yummy.sk alebo zavolaj na +421 902 452 543, do 24 hodín (v pracovných dňoch) ti odpovieme.

6. Platí zľavový kód na všetky produkty? Na Yummy.sk máme rôzne zľavy; niektoré platia na vybrané produkty, iné na celý sortiment. Niektoré umožňujú kombináciu so zľavneným tovarom, iné nie. Oplatí sa sledovať stránku a prihlásiť sa na odber newsletteru 😊

7. Ako využiť zľavový kupón? Zľavový kupón zadaj do príslušného okienka na konci objednávky a potvrď. 

8. Čo robiť v prípade poškodeného tovaru? Ak zásielka javí známky poškodenia, nepreberaj ju. Ak po rozbalení zistíš poškodenie, odfot tovar a vyplň reklamačný formulár, ku ktorému pridaj fotografie poškodeného obalu a tovaru. Tvoju reklamáciu budeme spracovávať do 48 hodín.

9. Ako postupovať pri nesprávnom tovare v zásielke? Chyby sa stávajú. Ak dostaneš nesprávny tovar, napíš nám na info@yummy.sk alebo zavolaj na +421 902 452 543. Pošleme ti kuriéra, ktorý vyzdvihne nesprávny tovar na tvojej adrese. Máš tiež možnosť ponechať tovar, dostať finančnú kompenzáciu alebo zľavový kupón na ďalší nákup.